• Darbo skelbimas ok 1600x720

Studio Libre komandai reikia tavęs.
Perėję žaisti į aukščiausią lygą, neketiname sustoti ir turime ambicingų planų ateinančiam sezonui. Ieškome pajėgių komandos narių, galinčių sustiprinti priekines linijas.
Read more →

KĄ SKAITO DIZAINERIAI?

Dizaineriai neskaito! Tiksliau, skaitančių specialią literatūrą dizainerių ne taip ir daug (kaip paaiškėjo per trumpa draugų ir pažįstamų kolegų apklausą). Bet tie, kurie skaito, draugiškai dalinasi rekomendacijomis. Iš jų pasūlymų ir sudarytas trumpas knygų sąrašėlis.
Siūlome pavartyti… Gal būt susidomėti… Gal būt paskaityti ir pasidalinti įspūdžiais :)

P.S. o ką skaito žymūs užsienio dizaineriai galima pasidomėti Designers & Books, kur jie pasakoja apie savo mėgstamiausias knygas.

1.    THE ADVERTISING CONCEPT BOOK Pete Barry

2.    100 THINGS EVERY DESIGNER NEEDS TO KNOW ABOUT PEOPLE Susan Weinschenk

3.    NAUJUJU MEDIJU KALBA Lev Manovich

4.    UNIVERSAL PRINCIPLES OF DESIGN William Lidwell,Kritina Holder, Jill Butler

5.    DON’T MAKE ME THINK Steve Krug

6.    DO GOOD DESIGN David B. Berman

7.    ART DIRECTING / PROJECTS FOR PRINT Tony Seddon & Luke Herriott

8.    WHATEVER YOU THINK THINK THE OPPOSITE Paul Arden

9.    PREKIŲ ŽENKLŲ NESĖKMĖS Matt Haig

10.    THE COMPLETE GUIDE TO COLOUR Tom Fraser / Adam Banks

11.    PAGALBA TIPOGRAFAMS Hans Peter Willberg, Friedrich Frossman

12.    DESIGNERS DON’T READ Austin Howe

Studio Libre is strengthening its forces and is looking for an Art Director / Designer (who could not just conduct but also exercise with Wacom and Adobe CS). We offer creative and cozy environment, interesting projects and an opportunity to change the world. Main tasks will be creating visual identity for brands and packaging labels with SL design team, developing brand identity and implementation from concept to manufacturing and print. Work experience and skills with Adobe package is required. We are looking for open minded, creative, professional and positive personality.

  • 1 pav
  • 2 pav
  • 3 pav
  • 4 pav

Kai studijavau apskaitos pagrindus pirmą kartą išgirdau apie apskaitos pradininku laikomo Luko Pačiolio aprašytą aukso pjūvį ir Fibonačio skaičių seką. Įdomu buvo prisiminti…

Fi (angl. Phi), dar vadinama aukso pjūvis arba dieviškoji proporcija – atkarpos dalyba į dvi dalis taip, kad didesniosios ir mažesniosios dalių santykis būtų lygus visos atkarpos ir didesniosios dalies santykiui. Amerikiečių matematikas Markas Baras graikų kalbos raidę Fi panaudojo aukso pjūviui išreikšti, pavartodamas savo skulptūrose aukso pjūvį taikiusio graikų skulptoriaus Fidijo vardo pirmąją raidę. Taigi aukso pjūvis yra 1/x = (√5 + 1)/2 = 1,6180339887498948482… Žiūrint į formules susidaro įspūdis, kad tai matematika, neturinti nieko bendro su dizainu… Anaiptol :)

Read more →

  • pai-4
  • pai-5
  • pai-6
  • pai-7
  • pai-8
  • pai-10-copie
  • pdz-8
  • pdz-10
  • pdz-23
  • pdz-24

Jei kada būsiu Briuselyje, būtinai aplankysiu netoli esantį zoologijos sodą Pairi Daiza (vert. iš senovės persų kalbos – uždaras sodas arba tiesiog rojus). Nesu didelis tokių vietų mėgėjas, bet šis parkas visa savo komunikacija sufleruoja apie netradicinį požiūrį, kurį puikiai atskleidė belgų studija Stoëmp, sukūrusi logotipą, šriftą, piktogramas ir nuostabų žemėlapį. Visos identiteto priemonės sukurtos išlaikant darną tarp klasikos ir modernumo ir panašu, kad tikrai turėtų suveikti pritraukiant platesnį ratą lankytojų.

pai-1 
Read more →

  • front 2
  • 2010 Ferr
  • Icon-Crop

Tai ne apie Ferrari, F1 ir ne apie Marlboro,
ir ne apie “Design Barcode” (Tokyo) 2006-ųjų metų Kanų Titanium Lion.
O apie įžūlią mintį ir ambicingą strategiją “pasisavinti” tokį bendrinį dalyką kaip pats barcodas.
Read more →

  • 15895ce3f97059df5eec2d3d39307d99
  • Palemonas_pavyzdys
  • elementas
  • kvadratai_ant-sienos_pipiras_Page_12
  • PA
  • 77878
  • GM
  • HP

BACHENAS

Pirmasis lietuviškas šriftas – Vytauto Bačėno šriftas linotipui, pradėtas kurti 1957 metais. 2003 metais ParaType išleido skaitmeninę Bačėno versiją, kurią šiandien galima nusipirkti MyFont’uose:

bachenas
PALEMONAS, AISTIKA, VYTIS

Iš principo kitų šriftų perdirbiniai (Palemonas artimas Bembo, o Vytis beveik identiškas Times New Roman šriftams), pritaikyti lietuvių kalbai, (kad kuo geriau derėtų dažniausiai lietuvių kalboje vartojamų junginių raidės).
Didžioji Palemono ženklų dalis skirta lituanistikos reikmėms: jame sutelkti daugmaž visi specialieji ženklai, reikalingi lietuviškam rašytiniam bei tarminiam paveldui fiksuoti.

Read more →

  • pentagram2

 

Puikus pavyzdys kaip vizualinės komunikacijos dizainas padeda spręsti problemas. Padirbėjus PENTAGRAM, Niujorko mieste dabar gerokai lengviau susigaudyti automobilių parkavimo sistemoje. Įvertintos visos sudedamosios: simbolių/žodžių skaičius, tipografija, spalva, informacijos hierarchija, netgi, kalbos tonas pakeistas į daugiau leidžiamą nei draudžiantį. Dėmesys skirtas netgi tuščiam plotui, kuris, priešingai nei mano daugelis, yra būtinas pagerinti informacijos nuskaitymui, o nekelia asociacijų, kad kažko trūksta.

Daugiau

 

LOOK!. Iš tiesų užtenka tik pasižiūrėti į kairę ir į dešinę. Avarijų tikrai sumžėtų. Ką padarė ta pati PENTAGRAM? Sukūrė labai aiškų logotipą, kuris netgi pasako, į kurią pusę reikia pasižiūrėti. Patraukliai ir šmaikšiai išreklamuotas per kelis medios kanalus, ženklas dirba savo darbą. Ant asfalto jis liks ilgam.

Daugiau

 

  • DSC_0350
  • DSC_0190
  • DSC_0193
  • DSC_0182
  • 54
  • 28
  • Dakar-wrc

This year we have booked the best place in Dakar Rally. We were proud to take part in preparation of lithuanian rally team of Benediktas Vanagas and Saulius Jurgelenas for Dakar 2013. In close cooperation with Benediktas we made a visual design for rally car Oscar3 and technical assistance truck.

After Dakar Benediktas Vanagas is starting Lithuanian Rally Championship with new Subaru Impreza S8 WRC. We like the car. We like the way it looks after our work. And of course we lite riding on mirrors.

  • 4176326764_7a993198d4_o
  • 4176326806_d1235afaf4_o
  • 4176326824_89831e978c_o

In 1949, Joseph Woodland was wrestling with the concept of automatically capturing information about an item. He believed that the dots and dashes of Morse code would to be a good place to start. He could not figure out how to use those morse code patterns to solve the problem. Then, one day as he relaxed at the beach, he drew dots and dashes in the sand. As his fingers elongated the dashes he looked at the result and released this was the answer.

Three years later Joseph Woodland and his partner received a patent on what began as lines in the sand, and the linear bar code was born. It took many years for the concept to become a commercial reality. Although the barcode concept was used in a few areas prior to 1974 the first appearance in the retail sector was in 1974.

Read more →